![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-05-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 9,354
|
Alıntı:
Şu an acımayan, ağrımayan bir yerim yok; ellerim bir başka garip bütün tırnak altlarım dikenler sayesinde batmış kanamış yara yara, tırnaklarım kiminin yarısı var kiminin çatlak çatlak, sol elim su toplamış patlamış acıyor, sağ avuç içi batmış dikenler yara bere içinde, hışır hışır... Sevmek böyle birşey gerçekten. Sevmeyene mümkün değil gel de şu çiçeğime bak bile diyemezsin.Ellerinize, gönlünüze sağlık Serkan. |
|
|
|
|
|
|