11-02-2013, 18:40
|
#1
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
Çok teşekkür ederim. güzel yorumlarınız ve beğenmeniz beni çok memnun etti. sevgi ve saygılarımla.
sarımsaklar yaz sonunda tam olgunlaşmış oluyorlar. bu sene yine ektim. arada yapraklarında alıp yiyorumda . yaz ortasında artık dokunmuyorum. bu sene sadece 3 kökte deneme yaptım bu sene daha fazla ektim. bu arada baklalarımda büyümekteler. kış aylarında soğan ve roka tere ye asla para vermeden kendim yetiştiriyorum.
|
|
|