![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
Herkese hayırlı günler kasımpatılara devam ediyorum. sarı kırmızılarda çok güzeller. hepsi sanki yapma çiçekler gibi duruyor. karşı apartmana gelen misafirler balkondan hayretle bakıyolar. teras deil sanki bahçe dediklerini duya biliyorum. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|