![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-07-2010
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 1,140
|
Sayın Yeşillim çok teşekkür ederim.Kaybettiğim bitkiler tatile çıkmadan önce çiçekleri ile çok mutlu gözüküyorlardı, dönüşte onları kaybettiğimi görünce çok üzüldüm,sanırım fazla sulamadan çürümüşler,umarım kaybettiğim bitkilerimin kardeşlerini tekrar bulurum bir daha da böyle üzüntüler yaşamam.Yeni evlatlarımı merakla bekliyorum, evde bir hoya köşesi hazırlamaya çalışıyorum. |
|
|
|
|
|