![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
madreciğim hoşgeldin sayfan hayırlı olsun ,ne güzel domatesler onlar öyle çok güzel resimler çekmişsin ,ama biz daha çok resim isteriz Çiçeklere bitkilere doymayız .Her yeni sayfa bizi sevindirir .Emekğine sağlık |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 14-07-2010
Şehir: Almanya
Mesajlar: 58
|
Alıntı:
![]() yenilikler yaptigimda mutlaka resim eklerim... bende cok keyifle takip ediyorum bu bölümü ![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 14-07-2010
Şehir: Almanya
Mesajlar: 58
|
bu seneki hasatimizi kizim topluyor ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 14-07-2010
Şehir: Almanya
Mesajlar: 58
|
Pembelerim.Bu resimler bir kac gün önceki resimler,simdi renkleri ariya döndü bir taneside kizarmaya basladi iki fideden toplam 10 adet pembe domates oldu,cünki ilk baslarda cok cicek dökmüstü![]() yanliz benim pembeler cok büyümediler.Normal büyüklükte ki bir domatesin az büyügü oldular. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 14-07-2010
Şehir: Almanya
Mesajlar: 58
|
birde bulundugum yerden bir kac foto ![]() asagidaki ilk foto da yol tarafinida aldim fotaya,,,, ufek tefek cukurlar var tam göl dibinde o kisimlari ördekler o sekilde kaziyip oturuyorlar iclerine onlarca ördek yasiyor ama resimlerde cikmamislar.göl oldukca büyük.. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|