![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Yeni aldığım phalanopsisim,umarım çürüme ile kaybettiğim beyaz orkidemin acısını unutturur. 2 yıl önce bir kaç çelik olarak diktiğim yılbaşı çiçeğimde ilk çiçeğini açtı,gerçekten harika,sırada bir sürü tomurcuk var,hepsi açarsa görsel şölen olacak. |
|
|
|
|
|