![]() |
|
|
|
#25 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-04-2007
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,351
|
Alıntı:
![]() Pıtırcıktan da isterseniz gönderebilirim. kendisini uzun süre ihmal ettim hatta. küçücük sığ bir saksıda kaldı, yeteri kadar sulanmadı. ama artık hak ettiği yeri bulacak, diğer saksılarımın dibinde de çoğalacak. sevgiler... |
|
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|