![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili Sebahattin domateslerinin sarı ampul çıkmasına sevindim. Tohumlarını seneye de kullanabilirsin, Sayın Romantik' ten almıştım tohumları ve kendisi domateslerin tohumlarının kullanılabileceğini söylemişti kısır değilmiş ![]() Bütün çiçeklerin harika. Begonyalara ayrıca bayıldım. Ellerine emeğine sağlık. |
|
|
|
|
|