![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili Sebahattin domateslerinin sarı ampul çıkmasına sevindim. Tohumlarını seneye de kullanabilirsin, Sayın Romantik' ten almıştım tohumları ve kendisi domateslerin tohumlarının kullanılabileceğini söylemişti kısır değilmiş ![]() Bütün çiçeklerin harika. Begonyalara ayrıca bayıldım. Ellerine emeğine sağlık. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-02-2008
Şehir: Graz(Avusturya)
Mesajlar: 2,666
|
Cok güzel, degisik cesitler... Tüm cicekler cok bakimli ve görkemli görünüyor. Elinize saglik. |
|
|
|
![]() |
|
|