![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-05-2009
Şehir: Konya
Mesajlar: 379
|
Sebahattin bey tek kelimeyle harika. Bu çiçeklerin arasında nasılda kahve içilir.İnsanın ömrü uzar vallahi Şu adıyaman lalelerini merak ettim açtığı zaman bizlerle paylaşırsanız seviniriz. |
|
|
|
|
|