![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Evet bence de yanlış yapmışsınız,bu güzelliklerden bizi mahrum etmemeliydiniz ![]() ![]() İşin şakası,****** her birimiz bazen sitemizden ayrı kalabiliriz,zaten balkonlarda daha ziyade bu aylarda şenleniyor,ne güzel renk renk çiçeklerle döndünüz,hepsi çok güzel. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|