![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 31-07-2009
Şehir: HATAY
Mesajlar: 714
|
saksılarınızı dizaynınızı hele hele alt alta yerleştirdiğiniz uzun saksılarınızı çok beğendim ellerinize sağlık.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili Hüzün çok teşekkür ederim. Her misafire mutlaka dilediğim gibi daha güzelleri senin olsun inşallah... Sağlıcakla... |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| balkon |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|