agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Balkon ve Terasları
(https)




Beğeni Düzeni198Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 22-03-2010, 01:51   #1
Ağaç Dostu
 
Zühre Demir's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-01-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 357
Galeri: 32
Hah. Çimlenenlerin fotolarını yüklerim canım

Zühre Demir Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-03-2010, 19:12   #2
Ağaç Dostu
 
cemo's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-04-2008
Şehir: kdz ereğli
Mesajlar: 5,237
Galeri: 13
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Zühre Demir Mesajı Göster
Hah. Çimlenenlerin fotolarını yüklerim canım
Gözünaydın Zühreciğim

Asuman
Fideler sabah güneşe alınıyor, akşam zuladalar Emanete bişey olur diye,aklım çıkmakta. Aşağılara inemedim ki bırakayım sana

cemo Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-04-2010, 00:21   #3
Ağaç Dostu
 
asumandilek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-05-2007
Şehir: Artvin- İzmir
Mesajlar: 762
Galeri: 87
Minik obezim adeniumum 5. yaprağını veriyor.. )


Name:  32 080.jpg
Views: 990
Size:  61.2 KB

Ve sellukam gitgide büyüyor.. :

Name:  32 086.jpg
Views: 1020
Size:  41.2 KB

Fulüm ve 3. yaprağı

Name:  32 088.jpg
Views: 998
Size:  43.2 KB

Bunlarda hiç hesapta yokken çıkan ve biraraya nasıl geldiler hiç bilmediğim selluka ve fuller. )

Name:  32 087.jpg
Views: 954
Size:  45.2 KB

asumandilek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2010, 00:31   #4
Ağaç Dostu
 
asumandilek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-05-2007
Şehir: Artvin- İzmir
Mesajlar: 762
Galeri: 87
Ve petunyalar kendini göstermeye başladı. Çiçekleri için sabırsızlanma vakti. )

Name:  balkon 010.jpg
Views: 959
Size:  60.4 KB

Yeni sardunyamız, beyaz misafirimiz... Diğerleri ve yeni çelikler tomurcuklana kadar balkona renk vermeyi üstlenmiş durumda kendisi.

Name:  balkon 013.jpg
Views: 929
Size:  43.1 KB

Ve yine ailemize yeni katılan kamelyalarımızın pembesi. Beyaz hala tomurcukta. Sabırla bekliyoruz.

Name:  ist4 166.jpg
Views: 938
Size:  33.0 KB

Bunlar da büyüme formuna giren minik Graptopetalum yavruları.. )

Name:  balkon 014.jpg
Views: 920
Size:  38.0 KB

asumandilek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2010, 09:03   #5
Ağaç Dostu
 
sevim4's Avatar
 
Giriş Tarihi: 17-04-2009
Şehir: k.maraş
Mesajlar: 3,132
Maşallah diyorum .

sevim4 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2010, 11:01   #6
Ağaç Dostu
 
Satı Uğurtan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 23-02-2009
Şehir: izmit
Mesajlar: 3,185
Galeri: 14
Sevgili Asuman,çiçekler bir harika, ama resimlerde, iyi bir fotoğrafçının alinden çıkınca, daha bir harika oluyor

Satı Uğurtan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2010, 13:25   #7
Ağaç Dostu
 
asumandilek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-05-2007
Şehir: Artvin- İzmir
Mesajlar: 762
Galeri: 87
Sağolasın Satı ablam. Çok teşekkür ederim. Sağlıcakla kal. "Kaktüslerime iyi bak" )

asumandilek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2010, 17:11   #8
Ağaç Dostu
 
Satı Uğurtan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 23-02-2009
Şehir: izmit
Mesajlar: 3,185
Galeri: 14
Asuman cığım, kaktüslerine çok iyi bakıyorum merak etme

Satı Uğurtan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2010, 17:30   #9
Ağaç Dostu
 
Sevgi Durul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-08-2009
Şehir: Manisa Eskişehir
Mesajlar: 8,529
Galeri: 765
Sevgili asumandilek, balkonunuzdaki çiçekleriniz çok güzeller. Ayrıca 85. mesajdaki fotoğraflar çok hoşuma gitti. Elinize, emeğinize, yüreğinize sağlık.

Sevgi Durul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2010, 17:40   #10
Ağaç Dostu
 
bıcırık's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-04-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 773
Tebrikler Asuman hanım...İmrenerek seyrettim hepsini...Çok ,çok,çok güzeller...Umarım hep böyle keyifli kalır sizi de mutlu ederler...sevgilerimle...

bıcırık Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2010, 17:46   #11
Ağaç Dostu
 
asumandilek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-05-2007
Şehir: Artvin- İzmir
Mesajlar: 762
Galeri: 87
Sağolun sevgili Sevim4, Sevgi hanım ve bıcırık. Daha güzelleri sizin olsun inşallah.. Huzurunuz eksik olmasın..

asumandilek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2010, 17:54   #12
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
 
Hhatice's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-12-2006
Şehir: Tekirdağ
Mesajlar: 2,876
Galeri: 2
Asuman'ım beyaz sardunyan çok güzel gelin gibi
kamelyan da harika beyaz da açsa da görsek

Hhatice Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-04-2010, 21:49   #13
Ağaçsever
 
Ahsen's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-04-2010
Şehir: KONYA-Beyşehir
Mesajlar: 35
Selam Asumandilek hanım balkonunuz ve çiçekleriniz bi harika, ellerinize sağlık.Resimde petunya görünce sorayım dedim,petunya tohumdan üretilebiliyor mu,nezaman ekmek gerekiyor.Yardımcı olursanız sevinirim.

Ahsen Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 17-04-2010, 00:28   #14
Ağaç Dostu
 
asumandilek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-05-2007
Şehir: Artvin- İzmir
Mesajlar: 762
Galeri: 87
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Hhatice Mesajı Göster
Asuman'ım beyaz sardunyan çok güzel gelin gibi
kamelyan da harika beyaz da açsa da görsek
İnşallah açar da beni merakta koymaz. Bu arada bugün baktım hafif pembelik var tomurcukta. Doğalmıdır bilmiyorum ama bian aklıma acaba serada yanlış mı verdiler diye de geçmedi değil aklımdan. Umarım en kısa zamanda açarda bir an önce hepbirlikte öğreniriz. )

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi ahsen 42 Mesajı Göster
Selam Asumandilek hanım balkonunuz ve çiçekleriniz bi harika, ellerinize sağlık.Resimde petunya görünce sorayım dedim,petunya tohumdan üretilebiliyor mu,nezaman ekmek gerekiyor.Yardımcı olursanız sevinirim.

Sevgili Ahsen, çok teşekkürler güzel yorumun için. Petunyaları saksısıyla birlikte sevgili Cemo hediye etmişti. Yani tohumdan yetiştirmedim. Mevsimi geçince kurumuştu. Ve bu sene baharla birlikte tekrar verdi. Dökülen tohumlarla tekrar yeşermesi de bi nevi tohumdan yetiştirmiş gibi bir hissiyat da sağladı bende. Ama tohumu satılıyor. Kolaylıkla yetiştirebileceğinizi düşünüyorum. Sağlıcakla kalın...

asumandilek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-04-2010, 22:15   #15
Ağaç Dostu
 
nazlı06's Avatar
 
Giriş Tarihi: 27-05-2007
Şehir: Tire
Mesajlar: 1,490
Asuman Hanım, geç saatte balkonunuzu şöyle bir dolaşıp çıktım içim açıldı. Hepsi çok güzel.

nazlı06 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-04-2010, 23:53   #16
Ağaç Dostu
 
asumandilek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-05-2007
Şehir: Artvin- İzmir
Mesajlar: 762
Galeri: 87
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi nazlı06 Mesajı Göster
Asuman Hanım, geç saatte balkonunuzu şöyle bir dolaşıp çıktım içim açıldı. Hepsi çok güzel.

Teşekkürler sevgili Nazlı. Senin mesajında bizim içimizi açtı çok sağolasın. Sağlıcakla...

asumandilek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-04-2010, 00:54   #17
Ağaç Dostu
 
asumandilek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-05-2007
Şehir: Artvin- İzmir
Mesajlar: 762
Galeri: 87
O beyaz diye aldığım, meraktan balkonlarda kaldığım tomurcuk açınca anlaşıldı ki Kamelyaların ikisi de pembeymiş. Şart oldu beyazı nı da alacağız artık. Yalnız bu kez hata etmem çiçekli alacağım.

Havalar biraz daha ısınsın diye beklediğim balkon yaza kadar oturulamayacak hale gelecek sanırım. Bugün bodrum papatyalarımız da eklendi ailemize. Bir kaç çeşit karanfil ve bir de ebruli sardunya da çiçekçide kalmak istemediler tabi. E onlar ister de, biz almazsak olur mu ? Olmaz elbet..

Name:  biz 002.jpg
Views: 962
Size:  40.1 KB

Name:  biz 003.jpg
Views: 939
Size:  40.6 KB

Name:  biz 023.jpg
Views: 961
Size:  27.2 KB

Çoğalıyoruzzzz... )


Name:  biz 001.jpg
Views: 953
Size:  61.1 KB

Name:  biz 015.jpg
Views: 966
Size:  59.6 KB

mrmusti ve _Esin_ beğendi.
asumandilek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-04-2010, 01:14   #18
Ağaç Dostu
 
Satı Uğurtan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 23-02-2009
Şehir: izmit
Mesajlar: 3,185
Galeri: 14
Sevgili Asuman, duydumki balkona yeni ciciler gelmiş, gelip kendi gözlerimle göreyim diye balkonu gezdim, çok güzeller sağlıkla büyüt canım benim.

Satı Uğurtan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-04-2010, 18:13   #19
Ağaç Dostu
 
asumandilek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-05-2007
Şehir: Artvin- İzmir
Mesajlar: 762
Galeri: 87
Ah bu kuşlar hiç gecikmiyorlar.. ) Herzaman gel ablam. Ama sen kaktüslerin oraya daha sık gel. Bilmem anlatabildim mi? Ehehe )

asumandilek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-04-2010, 21:32   #20
Ağaç Dostu
 
günebakan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-09-2008
Şehir: İstanbul.
Mesajlar: 5,388
Sevgili Asuman bodrum papatyaları ve ebruli sardunya çok güzel sardunya çiçeğini iyice açınca tekrar görelim Güle güle büyüt hepsi de ayrı güzel

günebakan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-04-2010, 23:09   #21
Kaybettik
 
sevim.K's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-12-2008
Şehir: sakarya/ Artvin
Mesajlar: 5,932
Galeri: 6
Evet asuman sardunya çok güzel Ama ben kaktüs kaplarına takılı kaldım

sevim.K Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-04-2010, 00:04   #22
Ağaç Dostu
 
asumandilek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-05-2007
Şehir: Artvin- İzmir
Mesajlar: 762
Galeri: 87
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi günebakan Mesajı Göster
Sevgili Asuman bodrum papatyaları ve ebruli sardunya çok güzel sardunya çiçeğini iyice açınca tekrar görelim Güle güle büyüt hepsi de ayrı güzel
Teşekkürler sevgili Günebakan. Sardunya açtı açacak zaten en yakın zamanda fotoğraflarım.


Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi sevim.K Mesajı Göster
Evet asuman sardunya çok güzel Ama ben kaktüs kaplarına takılı kaldım
Aslına bakarsanız çok fazla değişik bişey yok. Bazen boyama yapıyorum, bazen de mutfakta ya da süs olarak aldığım evdeki eşyalara göz dikip kaktüslere mekan olarak kullanabiliyorum. Bir ara mutfakta salata için kullanacak derin kap kalmamıştı. Yenilerini almak zorunda kaldım. ) Geçen de çorba kasesi almıştım mesela, eve gelip cam kenarındaki minik obezleri görene kadar çorba kasesiydiler. Ama akşam Ahmet'e altlarını deldirip adeniumları ektim. )

asumandilek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-04-2010, 01:09   #23
Ağaç Dostu
 
asumandilek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-05-2007
Şehir: Artvin- İzmir
Mesajlar: 762
Galeri: 87
Ve balkona farklı bir hava vermek, biraz yer açmak için düzenleme işleriyle uğraştık bugün. Duvar saksıları yerlerine monte edildi. Saksı isteyen minikler yeni saksılarına lındı. Sardunyalar geçen yaz çok beğendikleri köşelerine yerleşti. Hanımeli için yer belirlenip çıtaları çakılmaya başlandı ama 2 kesici ucu da kırınca biz, o kısım yarım kaldı. Bu arada ebruli sakızımız açtı. Minyatür güllerimiz, henüz ne renk olduklarını bilmediğim karanfillerimiz, hatmi fidemiz ve begonvilimiz de yerlerine yerleşti.

Çoğalmak güzel şey...

Name:  biz 065.jpg
Views: 942
Size:  29.4 KB Name:  biz 058.jpg
Views: 937
Size:  41.1 KB

Name:  biz 059.jpg
Views: 963
Size:  68.9 KB

Name:  biz 071.jpg
Views: 974
Size:  61.5 KB

asumandilek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-04-2010, 09:27   #24
Ağaç Dostu
 
günebakan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-09-2008
Şehir: İstanbul.
Mesajlar: 5,388
Sevgili Asuman çok güzel bir görüntü ebruli sakızın da çok güzelmiş. Güle güle büyüt

günebakan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-05-2010, 22:30   #25
Ağaç Dostu
 
Zühre Demir's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-01-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 357
Galeri: 32
Yerim ben o çiçekleriiiiiiiiiiiii. Gelince bol bol bakacağım onlara, sevip okşayacağımmmm...

Zühre Demir Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-05-2010, 22:37   #26
Ağaç Dostu
 
asumandilek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-05-2007
Şehir: Artvin- İzmir
Mesajlar: 762
Galeri: 87
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Zühre Demir Mesajı Göster
Yerim ben o çiçekleriiiiiiiiiiiii. Gelince bol bol bakacağım onlara, sevip okşayacağımmmm...
) Beni de beni de.. Bak ne şirinim...

asumandilek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-05-2010, 22:53   #27
Ağaç Dostu
 
Zühre Demir's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-01-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 357
Galeri: 32
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi asumandilek Mesajı Göster
) Beni de beni de.. Bak ne şirinim...
Senin zaten bi sıkışta suyunu çıkaracağım, çok özledim seni, balkon ve çiçeklerinle...

Zühre Demir Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-05-2010, 22:38   #28
Ağaç Dostu
 
Satı Uğurtan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 23-02-2009
Şehir: izmit
Mesajlar: 3,185
Galeri: 14
Sevgili Asuman,yeni düzenlemeler,duvar saksıları,sardunyalar ve petunyalar hepsi çok güzel, canım sağlıkla tadını çıkar.

Satı Uğurtan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-05-2010, 23:11   #29
Ağaç Dostu
 
asumandilek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-05-2007
Şehir: Artvin- İzmir
Mesajlar: 762
Galeri: 87
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Satı Uğurtan Mesajı Göster
Sevgili Asuman,yeni düzenlemeler,duvar saksıları,sardunyalar ve petunyalar hepsi çok güzel, canım sağlıkla tadını çıkar.
Ablacım sağolasın. Daha güzelleri senin bahçende olsun inşallah. Şöyle bahçende tam da kaya bahçesinin dibine bağdaş kurup kahve içmek nasip etsin Rabbim inşallah. )

asumandilek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-05-2010, 23:31   #30
Ağaç Dostu
 
Satı Uğurtan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 23-02-2009
Şehir: izmit
Mesajlar: 3,185
Galeri: 14
Canım, sende sağol, her zaman bahçeminde eviminde kapıları tüm dostlarıma açıktır sevgiler

Satı Uğurtan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Etiketler
balkon

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 07:07.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026