![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Merhaba sayın nimbus, Balkonum küpe çiçeği yetiştirmeye çok uygun. Aslında sağlıklı olmalarının bence birinci nedeni bu. Küpe çiçeğinizi direk güneş ışığı almayan aydınlık bir yere koyun. Toprağı tam kurumadan da sulayın. Mutlaka bitki besini verin büyümesine ve çiçeklenmesine yardımcı oluyor. Bir de ben çiçeklerime çay suyu veriyorum. Forumda arkadaşlar pekmezden de bahsetmişti.Ben denemedim ama uygulayan herkes çok memnun. Umarım yardımcı olabilmişimdir ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 20-03-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 19
|
arzu hanım, çok teşekkür ederim. hemen hızlıca bir kür uygulayalım dediklerinize uyarak. aslında bizim balkonumuz aşırı güneşli, umarım fazla güneşten yakmayız. yine de saksısını büyütüp köyden kaliteli toprak ve gübre temini ile işe başlayalım, öyle demişsiniz bir mesajınızda. dediğiniz gibi çay suyunu ve bitki besinlerini de uygulamaylım. tekrar teşekkürler ilginize. selamlar |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|