agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Balkon ve Terasları
(https)




Beğeni Düzeni11Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 15-06-2009, 16:22   #1
Ağaç Dostu
 
Arzu Kasapoğlu's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-07-2007
Şehir: Trabzon
Mesajlar: 1,813
Galeri: 256
Merhaba sayın nimbus,

Balkonum küpe çiçeği yetiştirmeye çok uygun. Aslında sağlıklı olmalarının bence birinci nedeni bu. Küpe çiçeğinizi direk güneş ışığı almayan aydınlık bir yere koyun. Toprağı tam kurumadan da sulayın. Mutlaka bitki besini verin büyümesine ve çiçeklenmesine yardımcı oluyor.

Bir de ben çiçeklerime çay suyu veriyorum. Forumda arkadaşlar pekmezden de bahsetmişti.Ben denemedim ama uygulayan herkes çok memnun.

Umarım yardımcı olabilmişimdir

Arzu Kasapoğlu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-06-2009, 16:28   #2
Yeni Üye
 
nimbus's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-03-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 19
arzu hanım,

çok teşekkür ederim. hemen hızlıca bir kür uygulayalım dediklerinize uyarak.
aslında bizim balkonumuz aşırı güneşli, umarım fazla güneşten yakmayız. yine de saksısını büyütüp köyden kaliteli toprak ve gübre temini ile işe başlayalım, öyle demişsiniz bir mesajınızda. dediğiniz gibi çay suyunu ve bitki besinlerini de uygulamaylım.

tekrar teşekkürler ilginize.

selamlar

nimbus Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 20:12.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026