![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 12-05-2009
Şehir: TRABZON
Mesajlar: 4
|
Arkadaşlar üretmek ve onu bir ürün olarak sergilemek gerçekten mükemmel birşey. Tüketim toplumu olan ülkemizde üreten insanları ve ürünlerini gördükçe umudum artıyor. Ellerinize sağlık, teşekkürler. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|