![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-03-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 678
|
Teşekkür ederim. İnşallah bende onu istiyorum ama bakalım ne kadar büyütebileceğim. Daha bir çok bitkim var ama onlar çok güneşte yanıyorlar diye cam önende bekliyorlar. Ben en çok güllerimi beğeniyorum çok hızlı büyüyorlar. Onları açmasını dört gözle bekliyorum. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|