![]() |
|
|
|
#40 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-07-2015
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 2,492
|
Sanırım çiçeklerinin kurumuş olması senii bir hayli üzmüş olmalı ki bir daha çiçek dikip görüntülememişsin.Okul bitmiş olmalı nerelerdesiniz? |
|
|
|
|
|