![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Çok süpermiş. Anladığım kadarıyla yalnız yaşıyosun. Ben yurtta iki menekşem var diye oda da bir arkadaş olay yapmıştı Ve fanusum yüzünden. Her yeni güne yeşillikler içinde uyanmak gerçekten herkese nasip olmaz. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-07-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 180
|
Alıntı:
evimi çok seviyorum.Yeşillikler içinde uyanmak için verilen emeğe değiyor. Ve mini yapay şelalemin su sesiyle ![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|