![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Teşekkür ederim abiciğim.Ne olur ne olmaz gibisinden 2-3 tane çelikleme yapmıştım.Onlarda gayet sağlıklı.Hatta yanlışlıkla kırılan sürgün bile hala köklenmiş durumda ve uzaması sürüyor.En hızlı büyüyen bir tür diyebilirim lacunosa için.Gerçekten carnosalardan hızlı ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Büyük Lacunosamda ki gelişeler: ![]() Bunlarda söz verdiğim arkadşalrımın çelikleri bu yılki çelik dönemi bitti.Artık bitkimin gelişmesi için çok zor durumda kalmadıkça çelik almayı düşünmüyorum. İlknur abla: ![]() Faruk abi: ![]() Maki ablam ve bana ait diğer çelik: ![]() |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|