![]() |
|
|
|
#9 |
|
Ağaç Dostu
|
Benim de Sedum Autum Joy um varmış, sayenizde çiçeklerin adını öğreniyorum, unutmazsam tabii ![]() Rozet dediğiniz vinca değil mi? Dört kök de bende çıkmış, tohum nereden geldi bilmem ama görünce sevindim. Ben kışa dayanmaz diye biliyordum. |
|
|
|
|
|