07-07-2010, 01:08
|
#11
|
|
Moderatör
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
|
Böyle güzel balkon-terasda, çiçekler arasında, güler yüzlü candan dostlarla beraber çay içmenin çok keyifli olacağını düşünüyorum.
Ne zaman izne çıkacaksınız? Belki bir baskın yaparız. 
|
|
|