![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-02-2008
Şehir: Graz(Avusturya)
Mesajlar: 2,666
|
Gecmis olsun Adalet abla. Ben de dün yagan doludan nasibimi aldim. Bircok cicek kirildi, bircogunun da yapragi delik desik oldu. Ilk firsatta toparlayacagim. Her firtinadan sonra bahceyi sadelestisme karari aliyorum sonra unutuyorum. |
|
|
|
|
|
#2 | ||
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Alıntı:
Yapacak bir şey yok, elimiz kolumuz bağlı seyrediyoruz. En çok ekinezya ve katmerli hatmilere üzüldüm, ekinezyalar açmaya başlamıştı, hatmilerin ise en coşkulu dönemiydi. Bahçe sadeleştirmek bana göre değil, çoktan vaz geçtim bu fikirden. Varsın arap saçına dönsünler, onlar böyle mutlu ise, bence de sorun yok ![]() |
||
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|