![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Eşkiya filmini seyrettiğimde bahsettiğiniz sahneden etkilenmiş, zaman geçince unutmuştum. Hatırlattığınız yazınız beni mutlu etti. İfadenin güzelliğini iyice özümsemek için okudum, okudum, okudum... Bunu hep alkımda tutmaya çalışacağım. Teşekkür ederim. Adalet Hanım bu yazıyı okuyup, doğada tekrar varoluş şekillerini düşünüp acısını hafifletir umarım. |
|
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|