![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-04-2009
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 2,006
|
Çiçek Ablacığım, Tohumdan çiçek yetiştirmede gerçekten çok iyisin..Maşallah diyelim Senden ç.ok şey öğrendiğimi itiraf etmeliyim Yıldız çadırı ve yolladığın diğer tohumları bir kaç fire dışında kurtardım ve gelişmelerini yakında fotoğraflayacağım.. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|