04-05-2009, 22:58
|
#1
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-03-2007
Şehir: istanbul
Mesajlar: 6,265
|
Her köşe birbirinden renkli ve güzel, ellerinize, emeğinize sağlık.
Kivinizdeki çiçek tomurcuklarını görünce benim bahçemdekiler açmış kadar sevindim. İlk kez görüyorum tomurcuklu halini. Ben dikeli de 4 yıl oldu ama bırakın meyve vermesini daha çiçek bile açmadılar. Çiçeğinin de çok güzel olduğunu söylüyorlar, açmış halinin de fotoğrafını çekip eklerseniz çok sevinirim.
Clematis olur mu olmaz mı derken hepimizden çok çeşidiniz olmuş ta çiçeklenmişler bile  Kafese almanızın sebebi siz yokken zarar vermemeleri için mi?
|
|
|