agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni20900Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 02-06-2016, 15:54   #1
Ağaç Dostu
 
Adalet Yağcı's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-06-2008
Şehir: MERSİN
Mesajlar: 11,101
Galeri: 260
Lisianthuslarda uç almayı erken yapmıştım, biraz daha beklesemiydim acaba diye düşünüyordum ama birkaç sararma dışında geri kalanlar sağlıklı görünüyor.

Name:  13310535_10154306767644040_2631943080756899435_n.jpg
Views: 541
Size:  65.5 KB

Name:  13332814_10154306767569040_4779966496128464490_n.jpg
Views: 544
Size:  55.5 KB

Adalet Yağcı Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-06-2016, 15:56   #2
Ağaç Dostu
 
Adalet Yağcı's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-06-2008
Şehir: MERSİN
Mesajlar: 11,101
Galeri: 260
Süs biberlerini toplamaya başladım, balkonda bu kadar olabiliyor

Name:  13307237_10154314095429040_5081373047271050793_n.jpg
Views: 833
Size:  73.7 KB

Name:  13343093_10154314095269040_4351150175654159000_n.jpg
Views: 528
Size:  75.7 KB

Adalet Yağcı Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-06-2016, 16:00   #3
Ağaç Dostu
 
Adalet Yağcı's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-06-2008
Şehir: MERSİN
Mesajlar: 11,101
Galeri: 260
Clematis Piiluu yeniden çiçeklendi, geride daha 8 tane tomurcuk var
Yanındaki The Presıdent, onun da tomurcukları var

Name:  13346429_10154314094904040_1894830184436792676_n.jpg
Views: 516
Size:  62.6 KB

Name:  13343068_10154314093804040_6347207015719211749_n.jpg
Views: 576
Size:  74.5 KB

Adalet Yağcı Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-06-2016, 16:03   #4
Ağaç Dostu
 
Adalet Yağcı's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-06-2008
Şehir: MERSİN
Mesajlar: 11,101
Galeri: 260
Bu gün yakından bakınca gördüm, Selluka tomurcukta, bu sene erken açacak, yerini sevdi galiba.
Fotoğraflar telefon çekimi olduğu için macro çekim pek mümkün olmuyor ya da ben beceremiyorum.

Name:  13321877_10154315090294040_4185069428867732609_n.jpg
Views: 527
Size:  74.2 KB

Name:  13325641_10154315090419040_240432467627797246_n.jpg
Views: 509
Size:  69.6 KB

Adalet Yağcı Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-06-2016, 16:06   #5
Ağaç Dostu
 
Adalet Yağcı's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-06-2008
Şehir: MERSİN
Mesajlar: 11,101
Galeri: 260
Phlox ve Hibiscusların keyifleri iyi şimdilik.
Phlox'u toparladım biraz, tohum vermeye başlamış sağa sola yayılmadan toplamalıyım

Name:  13315565_10154306767699040_4199027460768335664_n.jpg
Views: 518
Size:  71.7 KB

Name:  13319736_10154306767324040_643097256133193117_n.jpg
Views: 500
Size:  71.0 KB

Adalet Yağcı Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-06-2016, 16:09   #6
Ağaç Dostu
 
Adalet Yağcı's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-06-2008
Şehir: MERSİN
Mesajlar: 11,101
Galeri: 260
Calathea'yı balkondan salona taşıdım, saksısını değiştirmiştim, şimdi yeni çıkan yaprakları daha sağlıklı.

Name:  13315431_10154302623329040_6279633965480808708_n.jpg
Views: 501
Size:  72.8 KB

Bu kuşkonmaz türü, çok uslu bir bitki, etliye sütlüye karışmıyor, huysuzluk etmiyor, sevdim ben bunu

Name:  13315276_10154302622899040_6197280128997964500_n.jpg
Views: 571
Size:  70.7 KB

Adalet Yağcı Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-06-2016, 16:17   #7
Ağaç Dostu
 
Adalet Yağcı's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-06-2008
Şehir: MERSİN
Mesajlar: 11,101
Galeri: 260
Dendrobium Oda Berry çiçeklerini döktükten sonra üç tane keiki yaptı, bir tane de dip sürgünü var.

Çiçekli hali..

Name:  12802941_10154075481199040_3568503153790462602_n.jpg
Views: 580
Size:  70.1 KB

Keikiler..

Name:  aa.jpg
Views: 561
Size:  66.6 KB

Name:  bb.jpg
Views: 536
Size:  64.9 KB

Name:  cc.jpg
Views: 536
Size:  71.1 KB

Adalet Yağcı Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-06-2016, 17:34   #8
Ağaç Dostu
 
nuaymu's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-05-2015
Şehir: Eskişehir
Mesajlar: 275
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Adalet Yağcı Mesajı Göster
Clematis Piiluu yeniden çiçeklendi, geride daha 8 tane tomurcuk var
Yanındaki The Presıdent, onun da tomurcukları var

Eklenti 615783

Eklenti 615784
'Piilu' çok güzel açmış Sayın Adalet Yağcı, maşallah.

Onu görünce yine soru işareti oluştu bende. Bahçemde bir arada dikili clematisler var ve ben onları hep birlikte taşımıştım. Taşırken mi zedelendi ne oldu bilmiyorum ama iki tanesi çiçeklendi. Onları not da almamışım. Şimdi isimlerini bulmaya çalışıyorum

'Piilu' hep böyle yuvarlağımsı yapraklı mıydı? Öyleyse benim başta 'Margaret Hunt' sandığım, sonra rengi yüzünden "cık, bu 'Piilu' olabilir" dediğim clematis, 'Piilu' değil demektir. Gene başa döndük, hadi bakalım

nuaymu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 22:59.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026