![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-03-2012
Şehir: Eskişehir
Mesajlar: 1,403
|
Alıntı:
![]() Dediğiniz gibi demir oksitle demir sülfatın aynı olmadığını biliyorum da biri diğerinin yerine ikame eder mi onu bilmiyorum. Saksıya paslı çivi hep tavsiye ediliyor derken hani genel geçer tüm bitkiler için mi yoksa yıldıza has olarak mı dediniz? Eğer yıldız için de öneriliyorsa yaparım. Aslında geçen gün ilaç dolabını karıştırırken de gördüm, demir takviyesi, Ferro bilmem ne diye bir ilaç vardı evde Tabi hemen ne düşündüm, hadi tahmin edin. Edin, edin "Ama bu kullanılır ki çiçeklerde" De, cesaret edemedim. Gerçi daha önce bulduğum bir vitamin takviyesi tozu vardı - işte bunlar tam bitki delileri başlığına göre ama - ben de son derece deneysel ve sürrealist biriyim üzerinize afiyet, biliyorsunuz. Ondan, anladınız değil mi şekerim, burda devamını ifşa etmeyeyim Çoluk çocuk da okuyor.Yani Merkür'ün Retrolarında dikkat et diyorsunuz ya, ben zaten oralarda geziyorum hocam hep, oralar tam benim mıntıka, hiç çıkmam oralardan. Zaten - son soruya da bağlamış olayım - geçenlerde, ki bu gerçek bilgi, uzayda bilmem kaç ışık yılı ötede dünyaya çok benzeyen ama daha küçük gezegen bulmuşlar. Yakında oralarda arsa bakmaya gideceğim ben (yazarken koptum) Ve de, şimdi hemen şu yıldıza dair tavsiyelerinizi not alayım ki, unuturum sonra. Bir de nasıl uydurduysam yumru yerine rizom mizom karıştırmışım araya. Japon küpesinin sayfasını hatmedip çıkışta buraya geldiğimden olsa gerek. Ve de o zaman şimdik ben yıldız yavrusunu yani yumrusunu artık geç kaldığım için saksıda bırakayım mı? Yani bırakıyorum. Mart'ta bakayım madem. İnşallah ölmez. Bilseydim içeri alırdım. Ayrıca mesaj atmıştım, merak ettim. Ve de ben gidiyorum... Ama şimdilik, çünkü demin aklıma başka bir şey geldi, sonra gelip onu soracağım ![]() (Ayrıca minyatür bahçe çalışmanızı bekliyoruz, çok hoşuma gidiyor benim de, benim için de içine bir tane Şirin veya onların mantar evinden koyar mısınız?) |
|
|
|
|
|
|