![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın Limon'un sözlerine aynen katılıyorum. Bizim çocuklarımızdan hangisi doğal ortamında canlı bir geyik görebilecek ki? |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|