07-10-2009, 13:43
|
#11
|
|
Moderatör
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
|
Evet mor tohumlardan isterim.
Ben naylonladığımda içine 15 voltluk bir ampul koyup devamlı yakıyorum belki ısıtır diye.
Bak sakın gülme. Sözüm size sevgili Adalet
|
|
|