![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Kolay gelsin Güler Abla. ![]() Senin bahçenin ve balkonun güzelliklerine hepimiz hayranız. Ama bu güzelliklerin arkasındaki yoğun emeği de fotoğraflamanı ve anlatmanı çok seviyorum. ![]() Oğuz abi seyreltme konusunda haklı sanki. Meyveler kabaca tırnak boyutuna gelince seyreltilir, bunlar da olmuş gibi. ![]() Ben gül çelikleriyle ilgili bir şey soracağım. Bu güllerin çoğu aşılı değil mi? Çelikten çoğaltınca yeterince güçlü gelişiyor mu? |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|