agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni50759Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 19-06-2010, 22:55   #1
Moderatör
 
Güler's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
Galeri: 103
Bu nedir?

Name:  P6160928 (600 x 450).jpg
Views: 1114
Size:  48.5 KB

Güler Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 19-06-2010, 23:04   #2
Ağaç Dostu
 
Lilium's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2008
Şehir: Balıkesir Gönen
Mesajlar: 7,546
Galeri: 106
Yer fıstığı

Lilium Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 19-06-2010, 23:42   #3
Moderatör
 
Güler's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
Galeri: 103
Bravoooo, on numara.

Güler Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 19-06-2010, 23:58   #4
Ağaç Dostu
 
Cumhur Tonba's Avatar
 
Giriş Tarihi: 07-07-2008
Şehir: EDİRNE-ANTALYA
Mesajlar: 11,420
Galeri: 80
Lilium,
On puanı aldın. Bir de şu ballı karidese kavuşsan.

Cumhur Tonba Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-07-2010, 21:54   #5
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 05-07-2010
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 15
Galeri: 1
Sevgili Güler Abla,
geçen hafta sizi iki kere aradım, ulaşamadım. Endişelenmiştim ama iyi olduğunuzu öğrenince rahatladım. Dutlara umarım yetişiriz. Sevgiyle...

Aysel Özgezer Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-06-2010, 18:13   #6
Moderatör
 
Güler's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
Galeri: 103
Sevgili Cumhur, lilium'un doğum günüymüş bugün. Ahh keşke evvelden bilseydim. Ona ballı karidesli pasta (!) yapardım.

Sevgili Cumhur, nazlıcan'ı da kutlarım.

Güler Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-06-2010, 20:34   #7
Ağaç Dostu
 
Kiraz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 13-02-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 4,640
Galeri: 73
Güler Hanım, bana verdiğiniz keçi gübreli topraktan semizotu çıkmadı, keçilerin günahı alınmış.

Kiraz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-06-2010, 00:01   #8
Ağaç Dostu
 
Cumhur Tonba's Avatar
 
Giriş Tarihi: 07-07-2008
Şehir: EDİRNE-ANTALYA
Mesajlar: 11,420
Galeri: 80
Lilium,
Tam da iş olacakmış fakat arada kaynamış. Kötü şans.

Teşekkür ederim Güler Abla. Nazlıcan inşallah böyle devam eder.

Cumhur Tonba Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-06-2010, 00:19   #9
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 19-05-2010
Şehir: bursa
Mesajlar: 253
Merhaba Güler hanım ağaçlar.netin yeni üyelerindenim.Yaklaşık dört beş saattir bahçenizi inceliyorum daha anca 40. sayfaya gelebildim.Bu nasıl bir güzelliktir?Bursa'nın köyünde kendimize ait bir kaç parça arazimiz var.Buraya ufak bir ev yapıp güzel bir bahçe düzenlemek istiyoruz.Ancak sizin bahçeniz bizim hayalimizinde çok üstünde bir bahçe.Sizin sayfanızı inceledikçe nerden nasıl başlarız acaba diye iyice düşünmeye başladım.Bizim için süper bir örneksiniz.Umarım zaman zaman bilgilerinizden faydalanabilirim.

trilye Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-06-2010, 00:24   #10
Ağaç Dostu
 
Lilium's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2008
Şehir: Balıkesir Gönen
Mesajlar: 7,546
Galeri: 106
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Cumhur Tonba Mesajı Göster
Lilium,
Tam da iş olacakmış fakat arada kaynamış. Kötü şans.
Hiçte değil düşünmesi yeter, Teşekkür ederim güler ablacığım.

Birde şu meşhurrr horoz pilavını görsek sevgili cumhurdan

Lilium Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-06-2010, 01:28   #11
Ağaç Dostu
 
Cumhur Tonba's Avatar
 
Giriş Tarihi: 07-07-2008
Şehir: EDİRNE-ANTALYA
Mesajlar: 11,420
Galeri: 80
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Lilium Mesajı Göster
Hiçte değil düşünmesi yeter, Teşekkür ederim güler ablacığım.

Birde şu meşhurrr horoz pilavını görsek sevgili cumhurdan
Hele senin şu börek tepsilerini bir görelim. Sen gel buraya. Horozlu pilav yemezsen haklısın. Sana kurban olsun.

Cumhur Tonba Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-06-2010, 00:26   #12
Ağaç Dostu
 
diver_bird's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-11-2007
Şehir: Bilecik/Bozüyük
Mesajlar: 116
Galeri: 19
Güler Hanım Merhaba,

Uzun zamandır uğrayamadığım için yazılarınızı biraz okudum. Her nekadar çimler sizi sıkmış olsada. Bahçenin muhteşem renk cümbüşüne hayran kaldım tekrar.
Kamelyanız bitirdi beni.
Dilerim keyfini rahatça sürersiniz. Aman nazar değmesin.
Sebzeler de ayrı güzel olgunlaşmışlar. Ağız tadı ile yemek nasip olur ***.

Saygılarımı sunuyorum.

diver_bird Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-06-2010, 00:32   #13
Ağaç Dostu
 
diver_bird's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-11-2007
Şehir: Bilecik/Bozüyük
Mesajlar: 116
Galeri: 19
Bende maydanoz ve nane ektim saksılara. Maydanoz coştu
Nanelerde tık yok sebebini anlamadım.
Hiç büyümeyecek sanırım.

diver_bird Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-06-2010, 01:11   #14
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 21-06-2010
Şehir: adana
Mesajlar: 4
Red face C*

Naneleri budayıp, su dolu kavanozda güneş altında bekletmeni öneririm, kökler güçlenir, sende onları sonra ekip, nane cümbüşünü görürsün.

Zir.Müh.Alper Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-06-2010, 01:25   #15
Ağaç Dostu
 
Cumhur Tonba's Avatar
 
Giriş Tarihi: 07-07-2008
Şehir: EDİRNE-ANTALYA
Mesajlar: 11,420
Galeri: 80
Sonra ne yapacağını da şaşırırsın. (Yani bolluğundan) Zor'u başarıp, arsız olan bitki yi çoşturamamışsınız. herhalde biraz susuz kaldı naneleriniz

Cumhur Tonba Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-06-2010, 16:00   #16
Ağaç Dostu
 
diver_bird's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-11-2007
Şehir: Bilecik/Bozüyük
Mesajlar: 116
Galeri: 19
Angry

Çok teşekkür ederim. Bunları bilmiyordum açıkçası,
fakat ektiklerim daha tohumdan hiç büyümedi.
Peki naneleri buda demişsiniz ya kökleri ile birliktemi
diğer türlü nasıl tutar anlayamadım.
Saplarından budanırsa köklenmez herhalde dimi.

diver_bird Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-06-2010, 22:35   #17
Moderatör
 
Güler's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
Galeri: 103
Sevgili orhanenes, teşekkür ederim.

Bahçe tanzimine başlamayı düşünüyorsanız hiç vakit kaybetmeden başlayın derim. Ben halâ geç başladığım için pişmanlık duyuyorum.
Siz başlayın bakın göreceksiniz yavaş yavaş herşey yerli yerine oturuyor ve şevke geliyorsunuz.
Ben hiç plân proje yapmadan kendi zevkime göre tanzim ettim. Zaman zaman beğenmeyip değişiklikler de yaptığım oldu. Ama bütün bunlar size birşeyler öğretecek.
Yaptıkça da daha da yapmak istiyorsunuz, öyle keyifli ki. Yorucu da olsa aldığınız güzel neticeler yorgunluğunuzu size unutturuyor.

Bahçemin size yön vermesi beni gururlandırıyor, eminim daha güzelini başaracaksınız yeter ki isteyin ve bir an evvel başlayın.

Bildiğim her konuda size seve seve yardımcı olurum. Elimdeki fide ve tohumlardan da istediğiniz varsa gönderebilirim.

Kolay gelsin.

Güler Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-10-2012, 19:07   #18
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 19-05-2010
Şehir: bursa
Mesajlar: 253
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Güler Mesajı Göster
Sevgili orhanenes, teşekkür ederim.

Bahçe tanzimine başlamayı düşünüyorsanız hiç vakit kaybetmeden başlayın derim. Ben halâ geç başladığım için pişmanlık duyuyorum.
Siz başlayın bakın göreceksiniz yavaş yavaş herşey yerli yerine oturuyor ve şevke geliyorsunuz.
Ben hiç plân proje yapmadan kendi zevkime göre tanzim ettim. Zaman zaman beğenmeyip değişiklikler de yaptığım oldu. Ama bütün bunlar size birşeyler öğretecek.
Yaptıkça da daha da yapmak istiyorsunuz, öyle keyifli ki. Yorucu da olsa aldığınız güzel neticeler yorgunluğunuzu size unutturuyor.

Bahçemin size yön vermesi beni gururlandırıyor, eminim daha güzelini başaracaksınız yeter ki isteyin ve bir an evvel başlayın.

Bildiğim her konuda size seve seve yardımcı olurum. Elimdeki fide ve tohumlardan da istediğiniz varsa gönderebilirim.

Kolay gelsin.
Merhaba Güler hanım, sizin bana yazdığınız bu mesajın üzerinden yaklaşık 2,5 sene geçmiş. O zamanlar üyelik ismim de farklıydı. Artık benimde 1100 m2 bir arazi içerisinde ufak bir evim var. Böyle bir ev hayalim her zaman vardı. Fakat başta sizin bahçeniz olmak üzere ağaçlar netteki üyelerin bahçelerinde gezindikçe bu istek biraz daha arttı ve gelecek için yapmış olduğumuz planları biraz daha hızlandırdık.
Bahçe içerisindeki inşaat işleri bitmek üzere olduğu için eşimle beraber yakın zamanda bahçe düzenlemesine başlamayı düşünüyoruz. Meyve ağaçlarında ve önümüzdeki yaz sebzelerde kullanmak üzere bahçeye bir römork hayvan gübresi getirttik. Bu gübrenin çoğunluk miktarını sebze bahçesinde kullanacağız. Siz daha önceki yazılarınızda gübreye kireç serpip üstü kapalı bir şekilde beklettiğinizi yazmıştınız. Bende aynı şeyi yapmayı düşünüyorum. Gübreyi bu şekilde beklettikten ne kadar sonra kullanabilirim?
Bundan sonra bahçeyle ilgili sorularla sizi sık sık rahatsız edebilirim.(Hoşgörünüze sığınarak)
Vereceğiniz cevap için şimdiden teşekkür ederim.


Düzenleyen trilye : 03-10-2012 saat 19:11 Neden: ekleme
trilye Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-06-2010, 22:40   #19
Moderatör
 
Güler's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
Galeri: 103
Sevgili diver bird, evet çimler beni hem üzdü hem de yordu ama ben kolay kolay pes eden bir tip değilim. Ömrüm olursa yine uğraşmaya devam edeceğim.

Nane çok azgın bir bitkidir. Bahçemdeki naneler de hem iri hem de güzeldir. Eğer tutturamazsanız bana yazın size köklü olarak yollarım.

Güler Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-06-2010, 08:11   #20
Ağaç Dostu
 
ciceksever70's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-02-2008
Şehir: Graz(Avusturya)
Mesajlar: 2,666
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Güler Mesajı Göster
Sevgili diver bird, evet çimler beni hem üzdü hem de yordu ama ben kolay kolay pes eden bir tip değilim. Ömrüm olursa yine uğraşmaya devam edeceğim.

Nane çok azgın bir bitkidir. Bahçemdeki naneler de hem iri hem de güzeldir. Eğer tutturamazsanız bana yazın size köklü olarak yollarım.
Güler abla naneleri bahceye mi ekiyorsun? Kisa dayaniyor mu peki?

ciceksever70 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-06-2010, 08:43   #21
Ağaç Dostu
 
finduk52's Avatar
 
Giriş Tarihi: 16-08-2009
Şehir: Hollanda
Mesajlar: 627
Sevgili Çiçeksever, benim nanelerimde bahçede, kışa dayanıklıdır. Baharda yeniden yeşerirler , coşarlar . Sevgiler..

finduk52 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-06-2010, 15:24   #22
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 19-06-2009
Şehir: Kütahya
Mesajlar: 14
Ahhh Güler Hanım ahhhh,

Düşman çatlatan bahçe demek isterdim ama sizin bahçeniz dostları bile çatlatacak.

10 gündür sayfanızı inceliyorum. Nekadar emek vermişsiniz, hala da devam ediyorsunuz. Atalarımızın bakarsan bağ olur dedikleri atasözü sanki sizin bahçenizi gördükten sonra söylenmiş gibi.

Maşallah bitkileriniz ( aslında evlatlarınız demek istiyorum çünkü minicik bir bebeğe bakar gibi bakıyorsunuz bahçenize ) de sizin emeklerinize karşılık veriyorlar.

Ellerinize, emeklerinize ve yüreğinize sağlık. Ayrıca bu güzellikleri burada bizlerle paylaştığınız için teşekkür ediyorum.

Allah size ve sevdiklerinize uzun sağlıklı mutlu ömürler versin de bu cennet gibi bahçeden kahkahalar hiç eksik olmasın.

regina Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-06-2010, 21:58   #23
Ağaç Dostu
 
Emre İlhan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-04-2010
Şehir: Adana/Denizli
Mesajlar: 1,989
Galeri: 98
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi regina Mesajı Göster
Ahhh Güler Hanım ahhhh,

Düşman çatlatan bahçe demek isterdim ama sizin bahçeniz dostları bile çatlatacak.

10 gündür sayfanızı inceliyorum. Nekadar emek vermişsiniz, hala da devam ediyorsunuz. Atalarımızın bakarsan bağ olur dedikleri atasözü sanki sizin bahçenizi gördükten sonra söylenmiş gibi.

Maşallah bitkileriniz ( aslında evlatlarınız demek istiyorum çünkü minicik bir bebeğe bakar gibi bakıyorsunuz bahçenize ) de sizin emeklerinize karşılık veriyorlar.

Ellerinize, emeklerinize ve yüreğinize sağlık. Ayrıca bu güzellikleri burada bizlerle paylaştığınız için teşekkür ediyorum.

Allah size ve sevdiklerinize uzun sağlıklı mutlu ömürler versin de bu cennet gibi bahçeden kahkahalar hiç eksik olmasın.

Çok haklısınız sayın Regina.Düşman dost ne varsa çatlatacak.Sayın Güler Hanım, baçenizi ve bahçenizin güzelliklerini ilgiyle takip ediyorum.Yeni mesajlar listesinde heyecanla aradığım konulardan biri.

Saygılar.

Emre İlhan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-06-2010, 22:12   #24
Moderatör
 
Güler's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
Galeri: 103
Sevgili regina - emreilhan, sizlere teşekkür ederim. Beğenilerinizi okumak çok güzel, hoş bir duygu veriyor insana. Ama öyle uzaktan uzağa olmaz ki, hiç yolunuz bu taraflara düşmez mi?
Gelin beraberce ya güllü kameriyede veya yukarı terasta çay içelim sohbet edelim.
Lâf aramızda bahçeme gelen bütün dostlara mini mini hediyelim olur. Bunlar sardunya olabilir, gül olabilir, haseki küpeleri olur.
İnanın bahçem siz dostlarımızla daha güzel oluyor.

Güler Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-06-2010, 22:15   #25
Moderatör
 
Güler's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
Galeri: 103
Sevgili ciceksever70, nanelerim bahçede ekili. Öyle çabuk yayılıyorlar ki şaşarsınız. Her sene en az iki defa dipten buduyorum. Yapraklarını kurutup kullanıyorum. Topraktaki kökler kısa zamanda fışkırır gibi nane veriyor yeniden.

Güler Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-06-2010, 06:49   #26
Ağaç Dostu
 
ciceksever70's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-02-2008
Şehir: Graz(Avusturya)
Mesajlar: 2,666
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Güler Mesajı Göster
Sevgili ciceksever70, nanelerim bahçede ekili. Öyle çabuk yayılıyorlar ki şaşarsınız. Her sene en az iki defa dipten buduyorum. Yapraklarını kurutup kullanıyorum. Topraktaki kökler kısa zamanda fışkırır gibi nane veriyor yeniden.
Ben gecen sene saksida yetistirdim kisi cikaramadi ablacigim. Bu yil büyük bir yagmur bidonum vardi saksi yaptim simdilik keyfi yerinde ama bahcede daha rahat oluyorsa ben de alayim. Yine de bizim eksi 20 derece kislara dayanir mi emin degilim. Sevgiler.

ciceksever70 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-06-2010, 20:57   #27
Moderatör
 
Güler's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
Galeri: 103
Sevgili çiçeksever70, biz de bu kış -11° yi gördük Manyas'da. Nanelerime dışarıda olmalarına rağmen hiç birşey olmadı. Suladıkça da coşuyorlar.

Güler Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-06-2010, 21:06   #28
Moderatör
 
Güler's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
Galeri: 103
Bu sabah yola çıkmadan birkaç fotoğraf çekmek istedim. Dün yağan şiddetli yağmur çiçek yapraklarını biraz etkilemiş, bazıları dökülmüş ama yine de güzeldiler.

Kırmızı ve pembe ortancalar iyice açtılar. Mavi olanların çiçekleri daha küçük, sanırım haftaya iyice irileşirler.

Name:  P6230002 (600 x 450).jpg
Views: 823
Size:  54.4 KB

Güler Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-06-2010, 21:07   #29
Moderatör
 
Güler's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
Galeri: 103
Name:  P6230003 (600 x 450).jpg
Views: 735
Size:  50.8 KB

Güler Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-06-2010, 21:10   #30
Moderatör
 
Güler's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
Galeri: 103
Dahliyalar da yavaş yavaş açmaya başladılar ama çok iri olanları daha tomurcuktalar.

Name:  P6230004 (600 x 450).jpg
Views: 735
Size:  48.3 KB

Name:  P6230005 (600 x 450).jpg
Views: 749
Size:  42.8 KB

Name:  P6230006 (600 x 450).jpg
Views: 741
Size:  50.1 KB

Name:  P6230009 (600 x 450).jpg
Views: 751
Size:  63.9 KB

Name:  P6230010 (600 x 450).jpg
Views: 743
Size:  68.2 KB

Güler Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 22:58.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026