![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-05-2010
Şehir: bursa
Mesajlar: 253
|
Merhaba Güler hanım ağaçlar.netin yeni üyelerindenim.Yaklaşık dört beş saattir bahçenizi inceliyorum daha anca 40. sayfaya gelebildim.Bu nasıl bir güzelliktir?Bursa'nın köyünde kendimize ait bir kaç parça arazimiz var.Buraya ufak bir ev yapıp güzel bir bahçe düzenlemek istiyoruz.Ancak sizin bahçeniz bizim hayalimizinde çok üstünde bir bahçe.Sizin sayfanızı inceledikçe nerden nasıl başlarız acaba diye iyice düşünmeye başladım.Bizim için süper bir örneksiniz.Umarım zaman zaman bilgilerinizden faydalanabilirim. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Birde şu meşhurrr horoz pilavını görsek sevgili cumhurdan ![]() |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Hele senin şu börek tepsilerini bir görelim. Sen gel buraya. Horozlu pilav yemezsen haklısın. Sana kurban olsun. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ağaç Dostu
|
Güler Hanım Merhaba, Uzun zamandır uğrayamadığım için yazılarınızı biraz okudum. Her nekadar çimler sizi sıkmış olsada. Bahçenin muhteşem renk cümbüşüne hayran kaldım tekrar. Kamelyanız bitirdi beni. Dilerim keyfini rahatça sürersiniz. Aman nazar değmesin. Sebzeler de ayrı güzel olgunlaşmışlar. Ağız tadı ile yemek nasip olur ***. Saygılarımı sunuyorum. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 21-06-2010
Şehir: adana
Mesajlar: 4
|
Naneleri budayıp, su dolu kavanozda güneş altında bekletmeni öneririm, kökler güçlenir, sende onları sonra ekip, nane cümbüşünü görürsün. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ağaç Dostu
|
Çok teşekkür ederim. Bunları bilmiyordum açıkçası, fakat ektiklerim daha tohumdan hiç büyümedi. Peki naneleri buda demişsiniz ya kökleri ile birliktemi diğer türlü nasıl tutar anlayamadım. ![]() Saplarından budanırsa köklenmez herhalde dimi. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Moderatör
|
Sevgili orhanenes, teşekkür ederim. Bahçe tanzimine başlamayı düşünüyorsanız hiç vakit kaybetmeden başlayın derim. Ben halâ geç başladığım için pişmanlık duyuyorum. Siz başlayın bakın göreceksiniz yavaş yavaş herşey yerli yerine oturuyor ve şevke geliyorsunuz. Ben hiç plân proje yapmadan kendi zevkime göre tanzim ettim. Zaman zaman beğenmeyip değişiklikler de yaptığım oldu. Ama bütün bunlar size birşeyler öğretecek. Yaptıkça da daha da yapmak istiyorsunuz, öyle keyifli ki. Yorucu da olsa aldığınız güzel neticeler yorgunluğunuzu size unutturuyor. Bahçemin size yön vermesi beni gururlandırıyor, eminim daha güzelini başaracaksınız yeter ki isteyin ve bir an evvel başlayın. Bildiğim her konuda size seve seve yardımcı olurum. Elimdeki fide ve tohumlardan da istediğiniz varsa gönderebilirim. Kolay gelsin. |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-05-2010
Şehir: bursa
Mesajlar: 253
|
Alıntı:
Bahçe içerisindeki inşaat işleri bitmek üzere olduğu için eşimle beraber yakın zamanda bahçe düzenlemesine başlamayı düşünüyoruz. Meyve ağaçlarında ve önümüzdeki yaz sebzelerde kullanmak üzere bahçeye bir römork hayvan gübresi getirttik. Bu gübrenin çoğunluk miktarını sebze bahçesinde kullanacağız. Siz daha önceki yazılarınızda gübreye kireç serpip üstü kapalı bir şekilde beklettiğinizi yazmıştınız. Bende aynı şeyi yapmayı düşünüyorum. Gübreyi bu şekilde beklettikten ne kadar sonra kullanabilirim? Bundan sonra bahçeyle ilgili sorularla sizi sık sık rahatsız edebilirim.(Hoşgörünüze sığınarak) Vereceğiniz cevap için şimdiden teşekkür ederim. Düzenleyen trilye : 03-10-2012 saat 19:11 Neden: ekleme |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Moderatör
|
Sevgili diver bird, evet çimler beni hem üzdü hem de yordu ama ben kolay kolay pes eden bir tip değilim. Ömrüm olursa yine uğraşmaya devam edeceğim. Nane çok azgın bir bitkidir. Bahçemdeki naneler de hem iri hem de güzeldir. Eğer tutturamazsanız bana yazın size köklü olarak yollarım. |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-02-2008
Şehir: Graz(Avusturya)
Mesajlar: 2,666
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-08-2009
Şehir: Hollanda
Mesajlar: 627
|
Sevgili Çiçeksever, benim nanelerimde bahçede, kışa dayanıklıdır. Baharda yeniden yeşerirler , coşarlar . Sevgiler.. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 19-06-2009
Şehir: Kütahya
Mesajlar: 14
|
Ahhh Güler Hanım ahhhh, Düşman çatlatan bahçe demek isterdim ama sizin bahçeniz dostları bile çatlatacak. 10 gündür sayfanızı inceliyorum. Nekadar emek vermişsiniz, hala da devam ediyorsunuz. Atalarımızın bakarsan bağ olur dedikleri atasözü sanki sizin bahçenizi gördükten sonra söylenmiş gibi. Maşallah bitkileriniz ( aslında evlatlarınız demek istiyorum çünkü minicik bir bebeğe bakar gibi bakıyorsunuz bahçenize ) de sizin emeklerinize karşılık veriyorlar. Ellerinize, emeklerinize ve yüreğinize sağlık. Ayrıca bu güzellikleri burada bizlerle paylaştığınız için teşekkür ediyorum. Allah size ve sevdiklerinize uzun sağlıklı mutlu ömürler versin de bu cennet gibi bahçeden kahkahalar hiç eksik olmasın. ![]() |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Çok haklısınız sayın Regina.Düşman dost ne varsa çatlatacak.Sayın Güler Hanım, baçenizi ve bahçenizin güzelliklerini ilgiyle takip ediyorum.Yeni mesajlar listesinde heyecanla aradığım konulardan biri.![]() Saygılar. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Moderatör
|
Sevgili regina - emreilhan, sizlere teşekkür ederim. Beğenilerinizi okumak çok güzel, hoş bir duygu veriyor insana. Ama öyle uzaktan uzağa olmaz ki, hiç yolunuz bu taraflara düşmez mi? Gelin beraberce ya güllü kameriyede veya yukarı terasta çay içelim sohbet edelim. Lâf aramızda bahçeme gelen bütün dostlara mini mini hediyelim olur. Bunlar sardunya olabilir, gül olabilir, haseki küpeleri olur. İnanın bahçem siz dostlarımızla daha güzel oluyor. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Moderatör
|
Sevgili ciceksever70, nanelerim bahçede ekili. Öyle çabuk yayılıyorlar ki şaşarsınız. Her sene en az iki defa dipten buduyorum. Yapraklarını kurutup kullanıyorum. Topraktaki kökler kısa zamanda fışkırır gibi nane veriyor yeniden. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-02-2008
Şehir: Graz(Avusturya)
Mesajlar: 2,666
|
Ben gecen sene saksida yetistirdim kisi cikaramadi ablacigim. Bu yil büyük bir yagmur bidonum vardi saksi yaptim simdilik keyfi yerinde ama bahcede daha rahat oluyorsa ben de alayim. Yine de bizim eksi 20 derece kislara dayanir mi emin degilim. Sevgiler. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Moderatör
|
Bu sabah yola çıkmadan birkaç fotoğraf çekmek istedim. Dün yağan şiddetli yağmur çiçek yapraklarını biraz etkilemiş, bazıları dökülmüş ama yine de güzeldiler. Kırmızı ve pembe ortancalar iyice açtılar. Mavi olanların çiçekleri daha küçük, sanırım haftaya iyice irileşirler. ![]() |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|