![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-03-2019
Şehir: MUĞLA - KAHRAMANMARAŞ
Mesajlar: 457
|
Paylaşım için teşekkürler, emeğinize sağlık. Kabağınız sırık kabağa benzettim, doğru mudur. Mor biberiniz de buena mulata cinsi biber midir? |
|
|
|
|
|