![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Yarınki sokağa çıkma yasağını düşününce bu akşam bahçede biraz iş yaptım, yarın ve öbür gün evde tıkılı kalacağım nasılsa diyerek kendimi biraz zorladım. Posof elmam da açmış, görümlük verecek. ![]() Acer burada daha mutlu. ![]() Sarı çiçelki bir çalı (Forsythia) dikmişim, sevmiyorum ama dursun bakalım ![]() Mor salkımım güzelleşti ![]() Kendi Kocayemişim ![]() Suladım ve kazdım azbiraz, test sonucu beklemenin gerginliğini atmak için. Sonuç 20 de çıktı - negatif. Coronada tabi bu hiç bir şey ifade etmiyor, kapmış olup iyileşmiş olmayı tercih ederdim. Maske, eldiven, siperlik üçlüsüyle çalışmak tam bir işkence. Bilen bilir. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
Bu arada RedLove apple ![]() Adını bilmediğim ama şifalı denen bitki ![]() Aslan ağzı çok cefakar ![]() Ve karanfil kokulu güzellerim. ![]() Sardunyalar hep donmuştu ama tekrar kökten sürüyorlar. ![]() Nanelerden korkulur, heryerden çıkıyorlar. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Çok arsız ve dayanıklı . Belki bunu üretip bir şifa iksiri yaparmışım . Neden olmasın ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|