![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-08-2017
Şehir: Ankara
Mesajlar: 1,062
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
|
Geçen gün 4 gün aradan sonra bahçeyi ıslak buldum. Meğer ben yokken yağmur yağmış ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 30 adet lavantamdan 29 u açmış,biri de kutumuş ![]() ![]() Domatesler boylanmış, biraz koltuk aldım, destek yaptım, velhasıl kazık lazım benim domateslere ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
|
Sabah yakalananlar ![]() ![]() ![]() ![]() Lavanta ektiğime o kadar mutlu oldum ki sormayın. Etraf arı ve kelebek kaynıyor ,bayıldım ![]() Sadece o da değil , kuş sesleri ve huzur, lavanta kokusu. 30 lavanta diktim deyince herkese gereksiz gelmişti ama iyi ki yapmışım. ![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|