![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 06-01-2019
Şehir: Bursa
Mesajlar: 75
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-08-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 880
|
Alıntı:
Domatesleri söktükten sonra, toprak tavlı olmadığı için, sürme veya çapalama imkanı olmadı. Bir hat üzerinde, birer adım arayla ocaklar hazırlayıp, her birine 4-5 bakla ektim. Geçen hafta bir fotoğraf çekmiştim, aşağıya koydum. İyi günler diliyorum. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 06-01-2019
Şehir: Bursa
Mesajlar: 75
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-08-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 880
|
Balkondan
Kardelenlerimiz açmaya başladı. ![]() Sıklamen de açmaya hazırlanıyor. ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-08-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 880
|
Yeni yıla başlarken
Bu yıl ilk ektiğim bitki Karakafes Comfrey bocking 14 (saleri) oldu. Tohum pakedini alır almaz, karakafes kökünü, açık balkondaki bir saksıya ektim. Maşallah gelişimi çok iyi gidiyor. ![]() İkinci olarak Meyan tohumunu (bakidilek), yine açık balkona, 21 şubatta ektim. Saksıda çimlenen bir şeyler var, inşallah meyandır. ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-08-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 880
|
Bahçeye merhaba
Uzunca bir aradan sonra bu gün bahçemize gittik. Kış nasıl geçmiş, bizi bekleyen işler neler bir görelim dedik. Kapıdan girince bizi ilk karşılayan, çiçekleri geçmek üzere olan nergislerdi. ![]() Sonra şebboy ile selamlaştık. ![]() Güzün ektiğimiz alabaşlar kışı atlatmış, hatta kafa tutmaya başlamışlar. ![]() Soğuklardan adamakıllı hırpalanan enginarlar, adeta yeniden doğuyorlar. ![]() Dere kenarındaki yabani menekşeler de çok güzeldi. ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-08-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 880
|
Bu duyguyu özlemişim
Tohumdan bir şeyler yetiştirmekten, çok mutlu oluyorum. Herkesin bu duyguyu yaşamasını isterdim. Martın son haftasından itibaren, balkondaki saksılara peyderpey tohum ekimine başlamıştım. Havalar soğuk gidince çimlenmeler gerçekleşmedi. Biz de dün, ektiklerimizi içeriye aldık. Bu gün ilk fideciklerimiz kendini gösterince, isabetli bir iş yaptığımızı anladık. Şu ana kadar ektiğim tohumlar: Bu yıl paylaşımdan gelenler Meyan bakidilek West India Burr Gherkin boredon Marul tohumu intibah Monstrueux de Carentan Pırasa iyigit Liatris Muda Mercanköşk Muda Radicchio polorosso pupa.baski Afyon Patlıcanı hanifeceliktas Emet - Yenice köy domatesi Kahraman43 Red Robin Domates malbman Topan Patlıcan nazlı06 Siyah Kırım domatesi Şeftali çiçeği Yamula Patlıcanı telato Sümbül fasülye /Lablab pupa.baski Alcea Rosea (Katmerli Gül Hatmi) Sevgi Durul Tatlı tigernut - yer bademi TCM Önceki yıllardan Berkeley tie dye domates Tatlı sivri biber Basilca bajio acı biber Horoz ibiği ![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|