![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 31-10-2011
Şehir: İstanbul/Balıkesir
Mesajlar: 428
|
Alıntı:
İnşallah sıfır zarar ile şu süreci atlatabilirim. Çünkü her birinde öyle emek var ki, çok üzülürüm ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|