![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-11-2018
Şehir: Erzurum
Mesajlar: 208
|
Sayın Obabilgesi; Sayfanızı inceledim ve seneye ekeceğim bostan için heyecan duydum. Harika işler çıkarmışsınız. Fakat sizin kendinizi acemi olarak tanımlamanıza karşın benim hiç bir şey bilmeyişim dikkatimi çekti Acaba nerelerden okudunuz bilgilendiniz merak ettim. Seneye ekip biçecek bu acemiye tavsiyeleriniz var mıdır? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 31-10-2011
Şehir: İstanbul/Balıkesir
Mesajlar: 428
|
Alıntı:
Acemi olduğum bir hakikât ama her bir detayda sevgi var. Verdiğim sevgi ve ilginin karşılığını aldığımı düşünüyorum. Asıl kaynağım buradaki yetiştirici arkadaşların tecrübeleri oldu, kezâ idrak edemediğim veya şüpheye düştüğüm tüm konularda da arama motorları devreye girdi (makâleler, yorumlar vs.) canım sıkıldıkça okudum. Şunu öğrendim; biz vesile olup elimizden geleni yapıyoruz ama son kararı verip imzayı atan toprakana oluyor. Bu sebeple bazı durumlarda, iyi veya kötü oluruna bırakıp teslim olmayı bilmek gerekiyor. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-11-2018
Şehir: Erzurum
Mesajlar: 208
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 31-10-2011
Şehir: İstanbul/Balıkesir
Mesajlar: 428
|
Alıntı:
Eminim şahane bir bahçenin sahibi olacaksınız ve bizde sıkı takipçiniz! |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|