![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 21-03-2012
Şehir: Balıkesir
Mesajlar: 5,785
|
Alıntı:
Sevgili asmalıtepe, bu sitede o kadar bir bütün olmuşuz ki birimizden biri biraz uzak kalınca gözlerimiz haliyle arar oluyor adeta. Ben de o yüzden nerelerdesiniz diye yazmıştım. Dediğiniz gibi özelden iletişim kurunca biraz rahatladım doğrusu. Yaz başında bir taraftan kuvvetli rüzgar, diğer taraftan şiddetli yağmur ve dolu derken, verilen onca emeğe hepimiz üzüldük ama sağlık olsun demekten başka elimizden bir şey gelmedi. Ama şimdi görüyorum ki o sıkıntılar, fırtınalar sanki hiç olmamış gibi, her şey çok güzel olmuş, bitkileriniz kendilerini yeniden toparlamışlar, pırıl pırıl olmuşlar, görünce çok mutlu oldum. Haliyle bazı kayıplarımız olacak, biliyorsunuz ben geçtiğimiz kış soğuklardan ne kayıplar verdiğimi, ama alışıyoruz ve her şey geride kalıyor ve unutuluyor, şimdi tekrardan önümüzde ki bahara hazırlıklar başlayacak, yeniden tohum ekeceğiz, yeniden fideler yetiştireceğiz, bu uğraş bu şekilde gittiği yere kadar gidecek. Bitkileriniz uzun bir zamandan sonra hepsi de çok güzel ve sağlıklı görünüyorlar, ellerinize emeklerinize sağlık. Sevgilerimle |
|
|
|
|
|
|