04-02-2013, 06:48
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-03-2012
Şehir: ISTANBUL
Mesajlar: 1,284
|
Sayın h_doğan;
Bahçe sayfanız hayırlı olsun . Güzel görüntülerle başlamışsınız maşallah hem gülleriniz çok güzel hemde meyveleriniz . Adana ya bahar erken geliyor. Bahçenizde erkenden renklenecek ne güzel. Eşimin teyzesi Adana da yaşıyor arada onları ziyarete geliyoruz ama hiç bahara denk gelemedik. Biz burda soğuklarla mücadele ederken onlar orada bahçede kahvaltı keyfi yapıyorlardı, beni kızdırmak içinde özellikle arayıp söylüyorlardı
Bahçenizde begonvil varmı  eğer yoksa begonvil yetiştirmenizi tavsiye ederim. Oralarda çok güzel oluyor. Adana da gelin duvağı diyorlar. 
|
|
|