![]() |
|
|
|
#33 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-04-2012
Şehir: konya
Mesajlar: 115
|
Sevgili Asya Ceylan dediğin gibi buzağılar çok tatlı bir tanesini eve getiresimiz geldi bizim ![]() Ben aslında yaprak güzelini bana hediye eden teyze kırılmasın diye ekmiştim pek ilgim yoktu kendisine hatta birkaç gün havuzun içinde atılı bekledi sonra diktim doluya maruz kaldı bütün yaprakları kırıldı. Ama çok dayanıklıymış birden serpildi ve renkleri çok güzelleşti.Benimde gönlümü fethetti. Seneye Allah izin verirse işimiz çok ![]() |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|