06-09-2013, 14:29
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Elma Kurdu
Sn.Gürcan_Keskin;
Başlığınızı başından sonuna kadar büyük bir keyifle okudum. Kaldırımda yaptığınız çalışmalar olsun, ektiğiniz ağaçlar olsun beni çok mutlu etti. Sizin gibi duyarlı insanların olması sevindirici.  Sizi canı gönülden tebrik ediyorum. İyi günler dilerim. 
|
Teşekkürler sayın Elma Kurdu.
|
|
|