agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni1854Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 27-06-2013, 15:55   #1
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
''Dresena bitkim köklendi''

Merhaba arkadaşlar.
Geçen ay Dresena bitkimin çoğaltılması işlemini yapmıştım.Dresena bitkisinin gövdesinden budama yapıp köklenmesi için suya koymuştum ve sonuç başarılı.Evin içinde güneş gören bir yere koyup her 2-3 günde bir sularını değiştirdim.

19.05.2013 tarihinde suya koymuştum.İlk 15 günde aşağıdaki gibi oldu.
Name:  d1.jpg
Views: 750
Size:  32.8 KB

22. günden sonra köklenme iyice gelişti.
Name:  d2.jpg
Views: 705
Size:  32.3 KB

Saksıdan budadığım ve mum damlattığım bitkiden patlamalar başladı.
Name:  d3.jpg
Views: 638
Size:  18.8 KB

vee yeni küçük filizler çıkmaya başladı.Süper birşeyyyy ) çok sevindim.Yeni köklenen kolları şimdi saksıya dikeceğim..
Name:  d4.jpg
Views: 661
Size:  30.6 KB


Düzenleyen gürcan_keskin : 27-06-2013 saat 16:05 Neden: tarih yanlışı
gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 27-06-2013, 16:07   #2
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
''Difenbahya bitkim köklendi''

Yine aynı tarihte (19.05.2013) gövdeden budadığım difenbahya bitkim de köklendi ve saksıya diktim )
Ev içerisinde güneş gören bir yere koyup her 2-3 günde bir suyunu değiştirdim.

23 günde köklenme bu şekilde oldu.
Name:  df1.jpg
Views: 789
Size:  37.4 KB

Yeni saksısında yerini aldı...
Name:  df2.jpg
Views: 689
Size:  42.6 KB

gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 27-06-2013, 16:09   #3
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
''Biber de hasat zamanı''

Bu yaz İş yerinde saksılara diktiğim biberler büyüdü bile.Hasat yapmaya başladım.
Name:  b1.jpg
Views: 688
Size:  39.5 KB

Name:  b2.jpg
Views: 686
Size:  45.2 KB

Name:  b3.jpg
Views: 672
Size:  51.2 KB

gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 27-06-2013, 16:54   #4
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
''İş yerine alınan Patos sarmaşığı düzenlemesi''

Merhaba arkadaşlar.
Çalıştığım yerde güzel bir görünüm elde etmek için alınan iç mekan bitkisini düzenlemeye koyulayım dedim
2 adet patos sarmaşığı alınmış.Çok güzel bir bitki ve çok sevdim.

Saksıda alınan patos sarmaşıkları.
Name:  p1.jpg
Views: 2117
Size:  62.4 KB

Yosunlu bitki çubuğuna sarılmış çok güzel görünüyor.
Name:  p2.jpg
Views: 1514
Size:  69.1 KB

Kendi saksılarından biraz daha büyük saksılara dikmek istedik.
Name:  p3.jpg
Views: 1318
Size:  63.5 KB

Büyük saksıya dikimden sonra..
Name:  p4.jpg
Views: 1769
Size:  69.7 KB

Bir diğer patos sarmaşığı.
Name:  p5.jpg
Views: 2369
Size:  68.9 KB

gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 27-06-2013, 17:05   #5
Ağaç Dostu
 
gürcan_keskin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
Galeri: 7
''İş yerine alınan Patos sarmaşığı düzenlemesi''

Fakat patos sarmaşıklarından birinin üst dalı epey uzundu.Buna bir çare bulmak gerekiyordu.
Name:  p6.jpg
Views: 1328
Size:  55.5 KB

Ahşap çubuklardan küçük ebatlarda kestim.
Name:  p7.jpg
Views: 1335
Size:  36.1 KB

Uzun ahşap çubuğa yatay olarak merdiven şeklinde küçük çivi ile çaktım.
Name:  p8.jpg
Views: 1251
Size:  51.6 KB

Ve ucunda sarmaşığın yosunlu çubuğuna tutturulacak şekilde pay bırakıp yerleştirdim.
Name:  p9.jpg
Views: 1398
Size:  50.1 KB

Sarmaşığın uzun kolunu dolayıp sorunu hallettim
Aslında keten veya pamuk sarılı bir bitki çubuğu hazırlamayı düşünüyordum ama belki ilerde...
Name:  p10.jpg
Views: 1318
Size:  70.1 KB


Düzenleyen gürcan_keskin : 27-06-2013 saat 18:30 Neden: ****-veya bağlacı
gürcan_keskin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:03.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026