![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-12-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5,471
|
Canınızı sıkmak istemem ama mesela Akçay'da sokaklarda kelebek çalısının tüm renklerinden bol bol var (yabani bitki olarak kendiliğinden yetişmiş halde), muhtemelen sizin oralarda da vardır. Paylaşımlarınızı görünce 'o kadar masrafa girmese miydiniz' dedim kendi kendime ama almışsınız artık güle güle büyütün ![]() Sümbülteberlerde tomurcuk var mı sahi? |
|
|
|
|
|