22-10-2013, 18:10
|
#40
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-01-2011
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 816
|
Hiç merak etmeyin palmiyeler çok arsızdır rahatlıkla tutar şimdi de taşıyabilirsiniz bahara da. İsterseniz bir fıçıya veya büyük saksıya alabilirsiniz. Çok güzel uğraşlarınız var kolay gelsin.
|
|
|