agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni3408Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 15-11-2013, 23:43   #11
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 22-10-2011
Şehir: ankara
Mesajlar: 1,492
Galeri: 1
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Güler Mesajı Göster
Oooo maşallah siz işleri bitirmişsiniz s.serdar.
Sağlıklı ve mutlu bir kış sezonundan sonra inşallah yeniden özene bezene anlattığınız güzel bahçenize ve evinize kavuşmanızı dilerim.
Güler hanım.

Bahçemiz şehirdeki evimize 50 km. mesafede olduğundan, kışın da olsa çık sık ama kısa süreliğine kaçabiliyoruz. Eğer kar olursa kışında bahçe çok hoş oluyor. Bu bakımdan bizde sezon hiç bitmiyor dersek yeridir. Ancak bu yaz yaklaşık 5.5 ay bahçede 7/24 kaldığımız için artık derlenip toparlanıp Ankara'nın yolunu tutmak sanki bizde sezon kapandı duygusu yaratmıştı. Daha doğrusu yaz sezonunu kapatıp kış sezonunu açtık dersek yalan olmaz.

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Güler Mesajı Göster

Siz de " bir an önce gel emeklilik gel" diyenler grubuna katılıyor musunuz yoksa?
Biz onlara çoktan katıldık bile.

Name:  srdr.jpg
Views: 845
Size:  38.2 KB

Saygılarımızla.

s.serdar Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:11.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026