![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-05-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 9,354
|
Sayın s.serdar merhaba, hoşgelmişsiniz... Ve 'Bahçe evinizde' olacağınız haberi beni sevindirdi açıkçası, çok iyi olmuş. Ayrıca ortancalarınız, sardunyalarınız, saksılarınız dolayısı ile verandanız maşallah güzelleşmeye başlamış; ellerinize gönlünüze sağlık. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Bahçe evimizi 7/24 kullanamadığımız için sulama sorunundan ötürü şimdiye kadar çok arzulamamıza rağmen saksıdan uzak kalmayı tercih etmiştik. Bu sene artık bir başlangıç yapmak durumundayız. Bakalım ne kadar başarılı olacağız. |
|
|
|
|
![]() |
|
|