agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni3408Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 05-09-2012, 23:42   #1
Ağaç Dostu
 
YeniGine's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-05-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 9,354
Anladım. Çünkü kısmet olur ise seneye zinnialardan bahçeye öbek yapmayı düşünüyorum fakat site sulama sistemi nasıl etkiler diye aklımdan geçiriyordum. Sizin sulamanız denk geldi.

YeniGine Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 06-09-2012, 00:15   #2
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 22-10-2011
Şehir: ankara
Mesajlar: 1,492
Galeri: 1
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi YeniGine Mesajı Göster
Anladım. Çünkü kısmet olur ise seneye zinnialardan bahçeye öbek yapmayı düşünüyorum fakat site sulama sistemi nasıl etkiler diye aklımdan geçiriyordum. Sizin sulamanız denk geldi.
Benim zinye, sizin ise zinnia olarak betimleme ya da adlandırdığımız (Sizin ki en doğrusu) benim de çok sevdiğim, üzerinde çok sayıda gösterişli ve dayanaklı çiçekleri olan bu bitkiyi şiddetle tavsiye ederim. İnanın çok memnun kalacaksınız. İstanbul'u bilemiyorum ama biz Ankarada bu çiçeği mevsimlik olarak biliyoruz. Yani Ankara'nın kışına, hatta son baharına dayanamıyor. Her sene fidelerini ancak Haziran başında temin edebiliyoruz. Ancak bütün bir yaz boyunca bahçelerimize renk ve güzellik katıyor.

s.serdar Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:03.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026