![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Güzel bir bahçe. Farklı bitkilerle bezendikçe, birkaç sene içinde çok gösterişli olacağı kanısındayım. Dahlia' lara bende aşık oldum. Gelecek yıl sizin gibi bolca dikeceğim. Sayın saldikenver; Hayırlı olsun. Size kolaylıklar diliyorum. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|