agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni30508Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 09-05-2011, 22:28   #11
Ağaç Dostu
 
Sevgi Durul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-08-2009
Şehir: Manisa Eskişehir
Mesajlar: 8,529
Galeri: 765
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi berrinb Mesajı Göster
B.beyinde arka ön,bahçelerde yerleri bile kısım kısım sardı.Teşekkürler.
Size komşu olmak varmış, nakkaş hanım bizim bahçeye de sarardı.


Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi berrinb Mesajı Göster
Sevgili SDurul,alta yazı yazmaya girince sizi gördüm,çok sevindim sizi görünce,bunlar arka bahçedemizdeki mor salkımlar 25 senelik, o gördüğünüz bahçede bir ceviz ağacım vardı,ve mor salkımın birini cevize yakın dikmiştim sarsın diyerek,ve ceviz de salkım da beraber apartman boyuna yani üç kat ev boyunca büyüdü.sarkıyordu, .Fakat benim (burada bunu söylemeden geçemeyeceğim kusura bakmayın) hain eşim,o koskocaman cevizi kesti,benden habersiz,gerekçesi de gölge yapıyormuş,onun gibi çok sayıda hanımelleri ve güllerime de aynı şeyi yapmıştır.3m.lik ağaç yukkayı da batıyor diyerek kesmiştir,yani ben böyle bir çiçek düşmanı ile de senelerdir savaş verdim.Şu anda içimi döktüm size,

Arkadaşım sana sonbaharda mor salkım çelikleri ne kadar istersen yollarım her tarafa dikiniz, yazın bile bazen açıyor,kokusu enfestir.S.Durul size içimi döktüm lafa tuttum,arkadaşım dinlediğin için sağol,tekrar görüşelim ,İyi akşamlar canım...
Sevgili berrinb, morsalkım ve cevize üzüldüm. Bir çiçek düşmanı da bizde var.
Aslında düşman demiyeyim, seviyor da belli etmiyor. Çiçekleri kabullendirmekte zorluk çekiyorum. Gereksiz görüyor sanırım. Varsa yoksa meyve ve sebzeler.
Ağaçları için canını verecek. Geçinip gidiyoruz işte.

Morsalkım çeliği teklifiniz için teşekkür ederim. Ama ben çelikleri tutturmakta pek başarılı değilim. Yazık olmasın. Köklü aldığım çok küçük, 25-30 cm bir şey.
O güzel görüntüye ulaşmak için uzuun yıllar gerekiyor. O zaman, sağ olursak 75-80 yaşlarına geliriz.

Herşeyin güzel olması dileklerimle...Sevgiler...

Sevgi Durul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 11:23.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026