![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-04-2009
Şehir: ankara-gölbaşı
Mesajlar: 714
|
Az önce gölün kenarına indik, epey taşmış..Ama çok güzel görüntüler. Deniz olmayınca gölle idare ediyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-04-2011
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 477
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
![]() |
|
|